اختتامیه هفته کارآفرینی با رویکرد تحولات دیجیتال در اصفهان

  •  

    به نام خدا

    هولدینگ پارس پندار نهاد به عنوان اولین و بزرگترین مشاوره مدیریت کشور، برای چهارمین سال پیاپی متولی برگزاری چهارمین همایش ملی مدیریت و کارآفرینی کشور در سال 1400 شد.

    در “اختتامیه هفته کارآفرینی با رویکرد تحولات دیجیتال و دوران پساکرونا” که با همکاری مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی “کارآفرینان پارسی نهاد” برگزار شد، فعالان حرفه‌ای و مدیران کسب و کارها گرد هم آمدند تا تجارب خود را در حوزه تحول دیجیتال در اختیار یکدیگر قرار دهند. هدف اصلی برگزاری این همایش، بررسی چالش های کسب و کار در دوران کرونا و استفاده از فرصت های به وجود آمده در دوران پساکرونا بود. از دیگر اهداف برگزاری این همایش، می توان به معرفی و تقدیر از کسب و کارهای نوپا، معرفی سازمان ها و مدیران منتخب در حوزه تحول دیجیتال به جامعه کارآفرینان کشور، استفاده از تجارب موفق سازمان های ایرانی و کسب و کارهای نوپا و همچنین ایجاد زمینه‌ای مناسب برای تبادل تجارب موفق بین سازمان‌ها، رهبران و متخصصین این سازمان‌ها اشاره نمود.

    محورهای همایش

    محورشرح
    راهکارهای تقویت فرهنگ کار آفرینی در فضای مجازیظهور کسب و کارهای نوآورانه – حوزه های نوآوری- روش های نوآفرین سازمانی- اهداف سرمایه گذاری در کسب و کارهای نوآور- انواع روش های سرمایه گذاری
    بررسی استراتژی های تاب‌آوری کسب‌ و کار در شرایط بحران کرونانقشه راه تحول دیجیتال- استراتژی دیجیتال- ارزیابی تحول دیجیتال- منابع دیجیتال- اقتصاد دیجیتال- مدیریت تحول در عصر دیجیتال
    نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در دوران پساکروناسازماندهی دیجیتال- شایستگی های رهبر تحول دیجیتال- برنامه ریزی و هماهنگی و نظارت و کنترل- استعداد دیجیتال- سرمایه گذاری دیجیتال
    تهدید کرونا، فرصتی برای تحول دیجیتالکار در عصر دیجیتال- ویژگی‌های نیروی کار در عصر دیجیتال- مهارت‌های لازم این عصر برای کار در سازمان- وظایف و نقش منابع انسانی- فرهنگ تحول دیجیتال

    زمان و مکان برگزاری همایش:

    چهارشنبه 26 آبان ماه 1400

    سالن همایش های بین المللی اصفهان سیتی سنتر

    برگزارکننده اصلی

    کانون کارآفرینی استان اصفهان

    سازمان های همکار در برگزاری

    • وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
    • مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی “کارآفرینان پارسی نهاد”  
    • مقامات دعوت شده به همایش
    • استاندار محترم اصفهان
    • فرماندار محترم اصفهان
    • معاون محترم سیاسی امنیتی استاندار
    • شهردار محترم اصفهان
    • مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی
    • مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان
    • مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان
    • مدیر کل سازمان ملی استاندارد اصفهان

    سخنرانان همایش

    1. جناب آقای مهندس شیخ سجادیه، رئیس کانون کارآفرینی استان اصفهان
    2. جناب آقای دکتر ماکان آریا پارسا، مدیر مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی کارآفرینان پارسی نهاد
    3. جناب آقای دکتر کامران کلانی، مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان
    4. جناب آقای مهندس بهروز فروتن، بنیان گذار و مدیرعامل صنایع غذایی بهروز
    5. جناب آقای مهندس مسعود صرامی، مدیر عامل مجموعه اصفهان سیتی سنتر
    6. جناب آقای مهندس محمد عصارزادگان، بنیان گذار گروه صنعتی آرد جرعه
    7. جناب آقای دکتر احسان قاسمی، رییس کمیسیون تجاری سازی سازمان ملی کارآفرینی ایران

     

    سخنرانی ها:

    جناب آقای مهندس بهروز فروتن:

    من خودم را شهروند اصفهان میدانم چرا که سال ها در این شهر کار و زندگی کرده ام؛ افسوس که سال های پیش زاینده رود آب داشت و امروز جز صدای کلاغ ها چیزی به گوش نمی رسد. من سه پیشینه بزرگ به عنوان عشق زندگی ام دارم؛ اولین آن کارم است. شما حتی اگر عاشق کارتان نیستید، در ادامه و برای موفقیت باید عاشق کارتان شوید. برای یک کارآفرین واقعی، شکست هیچ معنایی ندارد. وقتی اندیشه را به عمل تبدیل کنید، کارآفرین هستید.

     

    جناب آقای دکتر ماکان آریا پارسا:

    افراد زیادی ممکن است کارمند داشته باشند یا هزاران پرسنل. اما باید بدانیم که کارآفرینی با این مفهوم تفاوت دارد. کارآفرینی عنصر خلاقیت و نوآوری دارد. چیزی را از نو ایجاد کردن. ما این تعریف را به عنوان کارآفرینی میشناسیم. قدرت محرکه اقتصاد دنیا کارآفرینی است. اگر قرار باشد به موفقیت برسیم، می توان چاه های نفت را بست و به جای آن به کارآفرینان پر و بال داد.

     

    جناب آقای مهندس مهدی شیخ سجادیه:

    امروز روز اول سال کارآفرینی است؛ چرا که کارآفرینان کارهای سختی را باید انجام دهند. تصمیم داشتم در مورد کارآفرینی حرف بزنم اما وقتی اساتیدی چون آقای صرامی و جناب فروتن اینجا هستند، حرفی برای گفتن ندارم! قلباً معتقدم که کارآفرینان دنیا را به جای بهتری تبدیل میکنند. خواهشمندم برای احترام به تلاش کارآفرینانی که قبل از ما زیسته اند و آنان که امروز در دنیا هستند، یک دقیقه بایستیم و سکوت کنیم.

     

    جناب آقای مهندس مسعود صرامی:

    از خدا که توان فکر و حرکت به ما داد ممنونم؛ قرار بود هیچ صحبتی نکنم اما چون همایش مربوط به کروناست صحبتی کوتاه خواهم کرد. یک سال و ده ماه پیش همسرم از پایان دنیا سخن گفت و من با اندوخته ای که داشتم، سعی کردم اثری ماندگار از خود به جا بگذارم. خوشحالم که بیمارستان، شهرک سلامت و هتلی که برای بیماران ناامید احداث شده، تا همیشه باقی می ماند. من هم روزی می روم ولی در دانشگاه اقتصاد هزاران صرامی پرورش می دهم تا به مردم خدمت کنند.

    جناب آقای مهندس محمد عصار زادگان:

    مسئولین باید بستری برای کارآفرینان و جوانان ایجاد کنند که به آینده ایران انرژی تزریق شود. من جلسات این چنینی را تحسین میکنم و از دست اندرکاران این همایش تشکر میکنم که با برپایی چنین دورهمی هایی، به جوانان انرژی می دهند. همه باید دست به دست هم بدهیم و به این مسیر کمک کنیم. من با عشق برای مردمم کار میکنم. امیدوارم با سنگ اندازی های بی مورد، ایده و انرژی جوانانمان را نگیریم.

     

    جناب آقای مهندس کاوه فرهادی:

    یکی از آموزه هایی باید در روز کارآفرینی مورد تاکید قرار گیرد، مفهوم “کار” است. کار و آفرینش کارآفرینی را به وجود می آورد. متفکرین کارآفرینی معتقدند که جدی ترین مفاهیم در زیست بوم کارآفرینانه، فرهنگ ماست. پس از آنجا که هر مفهومی در متن خود معنا می یابد، کارآفرینی هم در متن خود یعنی زیست بوم کارآفرینانه معنا می یابد.

    گزارش تصویری :

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    بعد از ثبت شماره لینک ورود به اجلاس برای شما ارسال می گردد.