ویدیوهای اجلاس ملی

چهارمین اجلاس ملی مدیریت و کارآفرینی در آبان ماه 1400

هولدینگ پارس پندار نهاد به عنوان اولین و بزرگترین مشاوره مدیریت کشور، برای چهارمین سال پیاپی متولی برگزاری چهارمین همایش ملی مدیریت و کارآفرینی کشور در سال 1400 شد.

در “اختتامیه هفته کارآفرینی با رویکرد تحولات دیجیتال و دوران پساکرونا” که با همکاری مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی “کارآفرینان پارسی نهاد” برگزار شد، فعالان حرفه‌ای و مدیران کسب و کارها گرد هم آمدند تا تجارب خود را در حوزه تحول دیجیتال در اختیار یکدیگر قرار دهند. هدف اصلی برگزاری این همایش، بررسی چالش های کسب و کار در دوران کرونا و استفاده از فرصت های به وجود آمده در دوران پساکرونا بود. از دیگر اهداف برگزاری این همایش، می توان به معرفی و تقدیر از کسب و کارهای نوپا، معرفی سازمان ها و مدیران منتخب در حوزه تحول دیجیتال به جامعه کارآفرینان کشور، استفاده از تجارب موفق سازمان های ایرانی و کسب و کارهای نوپا و همچنین ایجاد زمینه‌ای مناسب برای تبادل تجارب موفق بین سازمان‌ها، رهبران و متخصصین این سازمان‌ها اشاره نمود.

 

سومین اجلاس ملی مدیریت و کارآفرینی در تیرماه 1400

سومین اجلاس مدیریت و کارآفرینی کشور با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با رویکرد” نقش کارآفرینی در فضای مجازی” و در قالب ایجاد سمپوزیوم علمی و دریافت آثار و انتشار آن ، به همت جمعی از مراکز علمی و پژوهشی کشور به میزبانی شهر اصفهان بار دیگر در یازدهم تیرماه 1400 به صورت وبینار برگزار گردید.

 

جشنواره اوقات فراغت با اجرای موسیقی زنده رستاک حلاج در 4 دی 1398 در اصفهان برگزار گردید

هولدینگ پارس پندار نهاد با همکاری وزارت ورزش و جوانان استان اصفهان در تاریخ ۴ دی ماه ۱۳۹۸ اقدام به برگزاری جشنواره ای تحت عنوان جشنواره برترین های اوقات فراغت اصفهان، به منظور تجلیل از برترین های جوانان اوقات فراغت نمود. بخش دوم این جشنواره برترین های اوقات فراغت، شامل اجرای زنده موسیقی خواننده جوان آقای رستاک حلاج برای عموم افراد بود. شایان ذکر است 2000 نفر در این اجرای زنده حضور داشتند.

 

سمينار بزرگ اميد

سمينار بزرگ اميد با بيش از “۱۸۰۰ ” شركت كننده از سراسر ايران در ٢٦ ارديبهشت ماه ٩٨ توسط تيم قدرتمند هولدينگ پارس به رياست دكتر ماکان آریا پارسا موفقيت برگزار شد.

 

دومین اجلاس ملی مدیریت و کارآفرینی

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، «دومین اجلاس ملی مدیریت و کارآفرینی کشور» با همکاری مراکز متعدد علمی و پژوهشی و همچنین حضور رسانه‌های برتر ملی و کشوری در روز نهم اسفندماه سال 1397 در اصفهان برگزار شد. این هم‌اندیشی ملی مصادف بود با جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی. به همین مناسبت علاوه بر حضور ۱۰ ها چهره موفق مدیریت و کارآفرینی از ۴۰ فرهیخته علمی و موفق کارآفرینی کشور که مطابق با مدل کارآفرینی و جهادی اجلاس و به صورت رایگان مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند، در این رویداد تقدیر گردید.

 

اجلاس ملی چهره های ماندگار مدیریت و کارآفرینی کشور

مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، در سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۶ میزبان برگزاری اولین «اجلاس ملی چهرهای ماندگار مدیریت و کارآفرینی کشور» بود.
اولین اجلاس جهرهای ماندگار در جهت ارج نهادن به تلاش های مدیران و کارآفرینان برتر کشور در راستای حمایت از کارآفـرینی و نیز تشـویق واحدها و بنگاههای تجاری و اقتصادی در راستای تولید و ارائه خدمات و کالاهای با کیفیت به مشـتریان برگـزار شـد. همچنین شورای سیاستگذاری اجلاس بنا داشت واحدهای صنعتی او خدماتی را در حوزه های ذیل ارزیابی نمـوده و در صـورت تایید و کسـب امتیازات لازم از واحدهای برتر در قالب اهدای تندیس و تقدیرنامه “چهره های مـاندگار مـدیریت و کارآفـرینی سال 1396” تجلیل به عمل آورد.

بعد از ثبت شماره لینک ورود به اجلاس برای شما ارسال می گردد.